RayTracing.
[GPU.git] / WCudaMSE / Student_Cuda_Image / src / cpp / core / mainGL.cpp
index 13dd2db..e353be7 100755 (executable)
@@ -20,15 +20,13 @@ using namespace std;
 \r
 int mainGL(const vector<string>& args)\r
     {\r
-    const string defaultCommand = "raytracing";\r
+    const string defaultCommand = "demo";\r
     const string command = args.size() > 0 ? args[0] : defaultCommand;\r
 \r
     // AutoViewer<Rippling0Image, Rippling0Provider> rippling0(true, true, 10, 10); // Warmup.\r
 \r
     if (command == "rippling")\r
-        {\r
         AutoViewer<Image, RipplingProvider> rippling(true, true, 10, 10);\r
-        }\r
     else if (command == "mandelbrot")\r
         {\r
         const bool multiGPU = args.size() >= 2 && args[1] == "--mp";\r
@@ -55,6 +53,7 @@ int mainGL(const vector<string>& args)
         AutoViewer<ImageFonctionel, JuliaProvider> fractalJulia(true, true, 180, 80, false);\r
         AutoViewer<ImageFonctionel, NewtonProvider> newtown(true, true, 260, 120, false);\r
         AutoViewer<Image, HeatTransfertProvider> heatTransfert(true, false, 1200, 300, false);\r
+        AutoViewer<Image, RayTracingProvider> rayTracing(true, true, 200, 80);\r
         GLUTImageViewers::runALL();\r
         }\r
     else\r